Residence

Merkformule
De titel als het gaat over interior design, kunst en reizen. Opgericht in 1987 als magazine, maar ondertussen uitgegroeid tot allround merk met events als Salon Residence, actuele online uitingen en creatieve specials. Residence biedt een spannende en hedendaagse mix aan woonstijlen en een actueel en exclusief huizenaanbod. Kwaliteit en originaliteit staan centraal met veel oog voor herkomst, ambacht en elegantie. Het magazine is sprankelend en fris, met interessante informatie en hoogwaardige fotografie. Verder heeft het een sterke internationale focus, maar blijft het bewust geworteld in Nederland.

Doelgroep
Merk voor welvarende hoger opgeleiden die tijd en geld besteden aan een kwalitatief leven thuis. Ook voor bevlogen professionals op het gebied van interior design, kunst en reizen die graag op de hoogte blijven.

Adverteren
Residence is nationaal en internationaal een bekend merk en sterke naam op het gebied van interieur, reizen en kunst. Deze positie wordt versterkt door diverse extensies, zoals de website, social media en evenementen als Salon Residence.

Voor adverteerders biedt Residence tal van mogelijkheden. Heeft u een idee of wilt u iets unieks ontwikkelen voor de doelgroep van Residence? Wij denken graag met u mee over creatieve en unieke concepten die perfect bij u en de doelgroep aansluiten. Zo maakt de redactie in opdracht van partners regelmatig specials, inserts en andere branded content, maar  kunt u ook denken aan online uitingen of het organiseren van een evenement. Tot slot bieden we interessante doorplaatsingsmogelijkheden in onze andere titels als Carros, Big Black Book, Winelife en Elegance.

Past uw product of dienst perfect bij de doelgroep van The Big Black Book, wilt u meer informatie over adverteren of ons laten nadenken over een creatieve manier om uw product bij de doelgroep te krijgen? Neem dan contact op met:

Monique van Diepen – Salesmanager interior design.
T: 0620474112
E: Monique.van.diepen@pelicanmedia.nl

www.residence.nl