The Big Black Book

Merkformule
The Big Black Book biedt de succesvolle en veeleisende man alles wat hij nodig heeft. De allerlaatste trends en ontwikkelingen op het gebied van exclusieve mode, reizen, design, parfums, horloges, gadgets en automobielen met veel oog voor klassieke stijl en eigentijdse luxe. Daarnaast inspirerende interviews met spraakmakende mensen die tot de top van hun vakgebied behoren. Dit allemaal in de vorm van een magazine dat twee keer per jaar verschijnt, events, de website, social media en de Big Black Book app.

Doelgroep
Stijlgids voor de succesvolle man uit welstandsklasse A/B1 met een interesse voor mode, luxe producten, reizen, gadgets, horloges, hightech audio en video en auto’s. Hij volgt de trends op de voet en heeft gevoel voor exclusieve stijl en design.

Adverteren
The Big Black Book is de online en offline stijlgids voor de succesvolle man met veel aandacht voor mode, reizen, gadgets, horloges, automobielen en high tech audio en video. Twee keer per jaar wordt het magazine meegesealed met CARROS en Residence en los verkocht in de winkel, de online-uitingen zijn 24/7 actief.

Voor adverteerders biedt The Big Black Book tal van mogelijkheden. Heeft u een idee of wilt u iets unieks ontwikkelen voor de doelgroep van The Big Black Book? Wij denken graag met u mee over creatieve en unieke concepten die perfect bij u en de doelgroep aansluiten. Zo maakt de redactie in opdracht van partners regelmatig specials, inserts en andere branded content, maar  kunt u ook denken aan online uitingen of het organiseren van een evenement. Tot slot bieden we interessante doorplaatsingsmogelijkheden in onze andere titels als Carros, Winelife en Residence.

Past uw product of dienst perfect bij de doelgroep van The Big Black Book, wilt u meer informatie over adverteren of ons laten nadenken over een creatieve manier om uw product bij de doelgroep te krijgen? Neem dan contact op met:

Paul Laurey – Salesdirector
T: 0651320398
E: paul.laurey@pelicanmedia.nl

 

www.bigblackbook.nl